28 أبريل، 2007

وربنا يسامحك يالي في بالي

عرفت إن اتمررلي تاج من صديق مش قادرة أقول بقيت بعزه قد إيه بعد التاج ده ألا وهو محمد مصطفى صاحب بلوج أحدهم يلا
ربنا يكرمه على قد نيته
نبتدي العقاب متهيئلي يتسمى عقاب
إيه تاج ديه مش فاهمه
ماعلينا نوبتدي


1-last beverage?
نسكافيه طبعا

2-last phone call ?
زميل عزيز عليا

3-last instant message ?
برضو واحدة صاحبتي اتمنى اشوفها قريب وجداااااا

4- last cd played ?
فيروز على علي الحجار على الأطرش كان كوكتيل يعني

5-last time u cried ?
من يومين

section 2
1- date some one twice ?
لأ

2- been cheated on?
لأ ، لغاية دلوقتي محصليش السعادة والفخامة

4- lost some one special ?
يعني أكيد كل واحد بيفقد شخص عزيز ، بطرق كتير أمال الموت ده إيه يعني

5- been depressed ?
إممممم يعني قولي مين مبيكتئبش
كلنا هذا الرجل بس بيختلف مين بيتمكن منه ومين بيهشه شوية وهوا عارف إنه هيرجع وأنا من النوع الثاني وساغات مع النوع الأول



section 3 :
list 3 favourit coulors?
البنفسجي ولون السما علشان الأزرق مش كله رائع يعني والأبيض

The last section :this month hv u
1- made a new friend ?
آه والحمد الله
2- Fallen out of love ?
اممم ، لأ
والله أعلم

3-laughed untill u cried?
بصراحة الشهر ده ممكن لكن أنا عادة من النوع اللي بيضحك خارجي وجواه بدع لو ده بيندرج تحت هذا النوع " غلاسة بقى "ـ

4-met some one who changed ur life?
الشهر ده لأ لكن ممكن قبليه

5-found out who ur true friends were?
آه إلى حدٍ ما

6- is there some thing u want to tell some one?
ليا :الحياة أوسع من دائرتك

7-u kiss any one on ur top friends ?
جينا لأم الأسئلة اللي ملهاش لازمة أكيد أيوة صحبتي من يومين

8- how many ppl in ur top friends do u know in ur real life?
تلاتة

9- how many kids do u want to hv?
كل شيء بأمر ربنا لكن اتمنى يكون عندي ولد وبنت والولد الأول علشان بحب يكون فيه أخ أكبر أصلي البكر

صحيح بأمر ربنا لكن ديه أمنية فقط لا غير
وبرضه نوع من الغلاسة
ولو تحب الأسامي كمان ؟

10-do u wanna change ur name?
never
أنا بحب اسمي


11-wt did u do 4 ur last birth day?
ولا حاجة ، مش مؤمنة باحتفالات أعياد البتاع ده لكن في البيت ماما وبابا بيجيبوا تورتاية وكل واحد منهم هدية وخلاص غير أصحابي لو اتصادفت واتقابلنا اهو بيحاولوا يرفهوني

لكن بالنسبالي سنة بحسبها كتير لأني غالبا ببقى ناقمة عليها لأني بحس إن الناتج اللي خرجت بيه صفر عيب فيّ أكيد

12-wt time did u wake up to day?
عشرة ونص

13- wt were u doing at last mid night?
كنت مقضياها كمادات كانت درجة حرارتي مرتفعة وصداع وحالتي مذرية غير إني كنت مخنوقة لأني كنت عاملة حسابي إني هذاكر
مقضياها تفاريح من مرض لمذاكرة أخر ورد

14- name some thing u cant wait 4 ?
أممم عادة الحاجات اللي بحبها مع إني عندي إيمان بالصبر كل شيء في وقته من غير سرعة ، بس برضه بحاول مش دايما بنجح

15- Last time u saw ur father ?
من ربع ساعة
16-wt is thing u wish to change about ur life ?
لأ كتييييييييييييير أنا حد متمرد على نفسه دوما
زي إني أحاول أعرف أعبر كويس عن اللي جوايا وأبطل عدم الثقة شوية هيا مش دايمة بس موجودة في حاجات وحاجات لغاية دلوقتي نفسي أفهم سبب التناقض ده ساعات بتبقى عندي زيادة ومش فاهملها سبب وساعات حضيض جدا
وغيره وغيره وغيره

17- wt r u listening now?
علي الحجار
18-hv u ever talk about some one behind their back?
أكيد ما حناش ملايكة لكن بتبقى من غير قصد لأني مبحبش الطريقة ديه لكن مبيبقاش توقيع لأن ده أسلوب لا يقال عليه
إلا حقير
19- wts the last piece of cloth u borrowed 4om some one ?
مبستلفش أصلا

20-who is getting in ur mind right now ?
شخصية عزيزة اتمنالها الخير دوما
21-most visited web page ?
البلوجرز ومنتدى هريدي ودي في دي
22-Hv u been kissed 4rom any one last weak ?
يعني آخرها عنبر بصراحة
أكيد صحباتي في الكلية لأني هما اللي شفتهم الأسبوع اللي فات
ـــــــــــــــ
هــــــــه
تَنَفست
وهفـــــــ
خلصنا العقاب

ونظرا إني عندي إمتحانات ومش عايزة يدعي عليا
مش همرره لحد
واللي عايزة بالهنا والشفا يتفضلة وفوقيه فلفل وشطة كمان

هناك 4 تعليقات:

  1. مدونتك جميله
    لذا لن يكون مرورى الاخير انشاء الله

    ردحذف
  2. عوليس

    مرورك أجمل

    واتمنى ألا تكون آخر مرور

    نورت مدونتنا الصغيرة يافندم

    تحياتي

    ردحذف
  3. ههههههههههههههه
    إيه المعزة دي كلها يا نهى
    ده كان ناقص ترميني بالكرسي

    ردحذف
  4. محمد
    يابني انا جيت جمبك
    مش برد على الأسئلة

    احم

    اقصد العقاب

    أنا قلت حاجة غلط

    يلا ديه اخرة اللي يعمل خير

    ردحذف